Doporučený postup

Město Vlašim / Májové slavnosti / Doporučený postup

Aktuality

12.4.2025Rozhovor s Kristýnou Kaltounkovou

Kristýna Kaltounková byla  nominována na prestižní cenu Patty Kazmaier Award a v těchto dnech reprezentuje Českou republiku na právě probíhajícím Mistrovství světa v ledním hokeji žen 2025 v Českých Budějovicích.

13.3.2025Zápis do mateřských škol ve Vlašimi a Domašíně pro školní rok 2025/2026

Pokud si chcete usnadnit zápis svého dítěte do mateřské školy, využijte možnost elektronického předzápisu, který bude probíhat od 14. dubna do 4. května 2025 na www.elektronickypredzapis.cz nebo na webech jednotlivých mateřských škol.

12.4.2025Máte zájem o kompostér? Požádejte si o něj!

Informace a podmínky pro vyřízení žádosti o kompostér.

13.3.2025Hurá do školy! Blíží se zápis prvňáčků

Brzy se uskuteční zápis do 1. tříd pro školní rok 2025/2026 pro Základní škola, Vlašim, Vorlina a Základní škola Sídliště, Vlašim.

Zobrazit vše
Left Kontakty

Kontakty

Adresa:

 

  • Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim

zobrazit na mapě

  • Dvůr 413, 258 01 Vlašim

zobrazit na mapě

  • Na Tenise 1566, 25801 Vlašim

zobrazit na mapě

Úřední hodiny:
(Pro sídlo a obě úřadovny)

Po, St 08:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Út 08:00 - 11:30 12:30 - 14:00

Rezervační systém pronájmu stánkových míst na akci Májové slavnosti ve Vlašimi 2025.

Doporučený postup:

Důležité úvodní informace
1/  Zaregistrujte se
2/  Získejte informace o stánkových místech
3/  Máme svoje pravidla
4/  Přihlašte se k rezervaci stánkových míst
5/  Informační e-mail a další postup
6/  Doplnění informací
7/  Důležitý e-mail se smlouvou
8/  Platba a smlouva
9/  Potvrzení pronájmu 
 



Upozorňujeme zájemce o rezervaci stánkových míst, aby své údaje vyplňovali správně! Zejména tel. kontakt, e-mailovou adresu, a především IČ a DIČ.

  • Bez správně uvedených údajů nemůže být proces rezervace, objednávky a nakonec pronájmu dokončen (nelze se zájemci dovolat, vrací se e-maily, z adresy uvedené pod IČ zájemce se vrací doklad o zaplacení, apod..). Rezervace tak musí být zrušena a rezervovaná místa nabídnuta dalším zájemcům.

Kontrolujte svoji e-mailovou poštu!

  • Kontrolujte, zda u vás nekončí ve spamu naše důležité informační e-maily obsahující informace o stavu vaší rezervace!

Domácí řemeslné výrobky

  • Stánková místa pro domácí řemeslné výrobky jsou finančně zvýhodněna a jsou určena pro prodej rukodělných výrobků a předvádění ukázek výroby nejrůznějších řemesel (např. tkaní, paličkování, řezbářství, hrnčířství atd.). Vzhled stánků odpovídá tomuto typu trhu.
  • Zboží nabízené na těchto stánkových místech nesmí být prodáváno z automobilů, karavanů apod. 
  • Na těchto stánkových místech není povolen prodej elektroniky a textilu, zbraní, drogistického zboží či domácích potřeb vyrobených z plastů nebo jiných materiálů, které nebudou organizátory vyhodnoceny jako domácí řemeslný výrobek.
  • Vzhled stánků lze doložit organizátorovi akce během rezervačního procesu e-mailem.

Náš zájem o prodej domácích a řemeslných výrobků

  • Pokud jsou již všechna stánková místa v lokalitě určené pro prodej domácích a řemeslných výrobků OBSAZENA, budeme rádi, když nás budete kontaktovat na email zde. O Vaši nabídku máme zájem a rádi vymyslíme nějakou možnost pro umístění Vašeho stánku.

Informace 

  • Stánková místa jsou organizátory akce přidělována zpravidla na základě došlých rezervací z webového systému. Organizátor akce je oprávněn rozhodnout o přidělení (nebo zamítnout přidělení) stánkového místa prodejci bez ohledu na sortiment či umístění stánkového místa v jiných letech, bez ohledu na to, zda prodejce podal či nepodal písemnou žádost o přidělení stánkového místa, nebo zda poslal poptávku přes webový systém. Organizátor akce je oprávněn kdykoli sám oslovit prodejce s nabídkou stánkového místa.

 



1/  Zaregistrujte se

Systém Vaší registrace je jednoduchý, povede Vás.
Bez Vaší registrace si není možné stánková místa rezervovat.

Zaregistrujte se zde..

  • Při zadání Vašeho platného IČ se načtou údaje ze systému. 
  • Zkontrolujte je, případně upravte. Uveďte o sobě aktuální informace - na uvedené kontakty Vám budou zasílány další informace, pošleme Vám daňový doklad atd. 
  • Po ukončení registrace Vám bude zaslán e-mail, po jehož potvrzení Vám systém rezervací umožní provést rezervaci stánkových míst.
  • V případě, že Vám náš e-mail nedorazil, překontroluje i Vaši nevyžádanou poštu. Děkujeme.

Informaci o zpracování Vašich osobních údajů najdete zde..
 



2/  Získejte informace o stánkových místech

Před samotnou rezervací stánkových míst doporučujeme zájemcům, aby si prohlédli celou nabídku míst prostřednictvím našich map zde..

  • Rezervační systém umožňuje registrovanému zájemci rezervaci max. 4 stánkových míst.
  • Na těchto mapách si mohou předem ujasnit stánková místa o které mají zájem - jejich čísla, možný sortiment, jejich cenu a možnosti elektrické energie.
  • Ve všech lokalitách akce je definován prodejní sortiment, který je v dané lokalitě možný. 
  • V některých lokalitách akce není možný odběr elektrické enrgie, pokud ji ke svému prodeji potřebujete, volte stánková místa, kde je elektrická energie v nabídce.

Stánková místa v našich mapách mají různé barvy, co tyto barvy znamenají?
barvy3

Informace o cenách, sortimentu a dostupnosti el. energie najdete v této tabulce.
ceny 2024

Údaje o stánkových místech, o které máte zájem, si poznamenejte a přejděte k rezervaci.
 



3/  Máme svoje pravidla

Před samotnou rezervací stánkových míst si projděte naše Podmínky stánkového prodeje zde..

Najdete zde informace, které nejlépe definují možnosti prodeje na akci. Jde nám o to, že např. stánková místa na sebe přímo navazují a každé rezervované stánkové místo má rozměr 3m na délku a 3m do hloubky. Do těchto rozměrů se musí vejít celé zařízení pro prodej, včetně oje apod. 

Dalším důležitým bodem jsou různá sezení pro návštěvníky akce (stolky, sedací sety..), reklamní, propagační poutače či stojany s vystaveným zbožím apod. instalované prodejci před a okolo svých stánkových míst. 

Hlavně proto, pro Vaši plnou informovanost o podmínkách prodeje si, prosím, přečtěte naše Podmínky stánkového prodeje na Májových slavnostech ve Vlašimi, kde najdete všechny potřebné informace.
 



4/  Přihlašte se k rezervaci stánkových míst

Důležité informace před zadáním rezervace:

  • Rezervační systém Vám umožní vyplnění až 4 stánkových míst.
  • Každá vytvořená rezervace bude kontrolována pověřeným pracovníkem, který v případě nejasností u Vámi vyplněných údajů kontaktuje zájemce a s ním si tyto nejasnosti vyjasní. V případě nesprávně vytvořené rezervace bude nutné provést rezervaci novou. Rizikem nové rezervace je, že stánková místa, o které má zájemce zájem, nebudou již k dispozici. Proto doporučujeme Vaši plnou pozornost již při první rezervaci. 

Přihlašte se k rezervaci stánkových míst zde..

  1. Při vybírání z nabídky stánkových míst je možné si pro Vaši kontrolu ještě prohlédnout náhled daného místa.
  2. Budete vyzváni k definici Vašeho prodejního sortimentu, který je pro Vámi vybrané místo možný, případně prosíme o jeho upřesnění. Zadejte, prosím, co nejpřesnější definici Vašeho sortimentu. Děkujeme.
  3. Cena stánkového místa i elektrické přípojky je uváděna bez DPH.
  4. Důležité! U stánkových míst, kde je možný odběr elektrické energie, Vám systém nabídne její odběr - definujte svoji potřebu 230V/380V. 
  5. Před závaznou rezervací Vašich zvolených stánkových míst Vás žádáme o potvrzení, že souhlasíte  Podmínkami stánkového prodeje a podmínkami zpracování OU
  6. Ukáže se Vám přehled Vámi rezervovaných stánkových míst.
  7. Zároveň vám systém odešle na Vámi uvedený e-mail souhrn Vaší rezervace s informací o dalším postupu.
  8. V případě, že Vám náš e-mail nedorazil, překontrolujte i Vaši nevyžádanou poštu. Děkujeme.
     


5/  Informační e-mail a další postup

Rezervační systém odešle na Vámi uvedený e-mail souhrn Vaší rezervace s informací o dalším postupu. V případě, že Vám náš e-mail nedorazil, překontroluje i Vaši nevyžádanou poštu. Děkujeme.

E-mail obsahuje následující informace:

  • Souhrn Vámi rezervovaných stánkových míst.
  • Informace o dalších úkonech spojených s dokončením smluvního vztahu pronájmu stánkových míst.

V této chvíli máte odeslanou žádost o rezervaci stánkových míst, dostali jste potvrzující e-mail a vyčkáváte na jednu z následujících možností:
 



6/  Doplnění informací

Bude-li mít organizátor akce ve Vaší poptávce nějaké nejasnosti, bude Vás do 5 pracovních dnů kontaktovat na Vámi uvedený tel. kontakt pověřený pracovník organizátora akce za účelem doplnění Vaší poptávky. Po tuto dobu Vám budou vámi poptávaná stánková místa rezervována. 

Společně s pověřeným pracovníkem doladíte potřebné informace a proces zpracování Vaší rezervace bude pokračovat.

V případě, že se Vás náš pracovník nekontaktoval, kontaktujte nás. Děkujeme.
 



7/  Důležitý e-mail se smlouvou

V případě, že nebude mít organizátor akce ve Vaší rezervaci žádné nejasnosti, nebo jste již nejasnosti s organizátory doladili, bude vám do 5 pracovních dnů na Vámi uvedený email odeslána Smlouva o nájmu místa s přílohou Podmínky stánkového prodeje

V případě, že Vám náš e-mail nedorazil, překontroluje i Vaši nevyžádanou poštu, nebo nás kontaktujte. Děkujeme.

V tomto e-mailu obdržíte:

  • Smlouva o nájmu místa s přílohou Podmínky stánkového prodeje. 
  • souhrn o Vaší rezervaci
  • informace o termínu/době platnosti Vaší rezervace
  • variabilní symbol Vaší platby
  • informaci o způsobu provedení platby
  • informaci o způsobu odeslání vyplněné a podepsané Smlouvy o pronájmu včetně přílohy zpět k rukám organizátora.
  • Informace o dalším postupu

Pozor! Od té doby poběží termín doby platnosti Vaší rezervace a je platný pouze 5 pracovních dnů od odeslání tohoto e-mailu pořadatelem!
V této lhůtě prosíme o uhrazení částky za pronájem.

Pověřený pracovník průběžně prověřuje, je-li Vaše platba připsána na účtu organizátora.
Po uplynutí tohoto termínu a bez potvrzení úhrady z Vaší strany budeme nuceni Vaši rezervaci stornovat a místa nabídnuta dalším zájemcům.



8/  Platba a smlouva

Aby byla vaše rezervace byla platná a aby vznikl mezi Vámi a organizátory akce platný smluvní vztah o pronájemu stánkových míst na akci, musí být splněny tyto dvě podmínky:

  1. PLATBA - musí být připsána na účet organizátora akce platba za pronájem rezervovaných stánkových míst
  2. SMLOUVA - organizátor od Vás musí obdržet vytištěný, vyplněný a podepsaný originál Smlouvy o nájmu místa s podepsanou přílohou Podmínky stánkového prodeje

Po připsání Vaší platby za pronájem stánkových míst na účet organizátora akce Vám bude odesláno potvrzení o platbě na poštovní adresu (podle IČ).

Odešlete originál vyplněné a podepsané Smlouvy o nájmu místa s podepsanou přílohou Podmínky stánkového prodeje (přes Česká pošta, PPL,..), nebo předejte originál vyplněné a podepsané Smlouvy o nájmu místa s podepsanou přílohou Podmínky stánkového prodeje na adresu organizátora nejpozději do 19.4.2024

Poslání smlouvy elektronickou formou nebude organizátorem přijato!

Pověřený pracovník průběžně prověřuje přijetí Vámi poslané, vyplněné a podepsané Smlouvy o nájmu místa s podepsanou přílohou Podmínky stánkového prodeje. Celý Vámi vyplněný obsah zkontroluje, případně Vás kontaktuje a společně s ním doladíte potřebné informace a proces zpracování bude pokračovat.

Pokud je vše v pořádku, teprve tehdy vstupuje v platnost smluvní vztah mezi nájemcem stánkového místa a organizátorem akce.
 



9/  Potvrzení pronájmu 

Pokud jsou splněny obě podmínky (PLATBA, SMLOUVA) pošleme Vám informační e-mail, ve kterém Vám potvrdíme Váš pronájem stánkových míst na naši akci.
 



POZOR! V případě, že jste splnili obě podmínky pronájmu (PLATBA, SMLOUVA) a náš potvrzovací e-mail jste nedostali, překontroluje si ještě Vaši nevyžádanou poštu, a poté nás kontaktujte.
Děkujeme.

 

Zpět na začátek stránky

maj uv 2023