Úřední hodiny
Pondělí 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Úterý 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 14.00 hod.
Středa 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Podatelna
budova Jana Masaryka 302:
Pondělí 08.00 - 17.00 hod.
Úterý 08.00 - 14.00 hod.
Středa 08.00 - 17.00 hod.
Čtvrtek 08.00 - 13.00 hod.
Pátek 08.00 - 13.00 hod.
Pokladna
budova Jana Masaryka 302:
Pondělí 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Úterý 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 14.00 hod.
Středa 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Čtvrtek 08.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 13.00 hod.
Pátek 08.00 - 11.30 hod.

Podatelna
budova Dvůr 413:

Pondělí 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Úterý 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 14.00 hod.
Středa 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Čtvrtek 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 13.00 hod.
Pátek 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 13.00 hod.

Pokladna
budova Dvůr 413:

Pondělí 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Úterý 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 14.00 hod.
Středa 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 17.00 hod.
Čtvrtek 09.00 - 11.30 hod.
  12.30 - 13.00 hod.
Pátek 09.00 - 11.30 hod.

 

Informace z okolních obcí (ORP Vlašim)

Město Vlašim / Online z Vlašimi / Informace z okolních obcí (ORP Vlašim)
1.4.2020 13:09
Zápis do 1. třídy - Načeradec

Z rozhodnutí Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy v souvislosti s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s koronavirem a onemocněním COVID-19 bude zápis do 1. ročníku pro školní rok 2020/2021 probíhat v termínu od 1. dubna 2020 do 30. dubna 2020 bez osobní přítomnosti dětí ve škole.
Do základní školy podáte žádost o přijetí k základnímu vzdělávání a škola vám vydá rozhodnutí. Podrobnější informace včetně formulářů žádostí najdete na webové stránce školy www.zsnaceradec.cz.
Podání žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání
Podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, je možné doručit žádost pomocí:
- datové schránky ID biimdvh
- emailu s elektronickým podpisem zs@zsnaceradec.cz
- poštou 
- po telefonické domluvě osobně ve škole
- tel. číslo 733 322 943
Součástí žádosti je doložení rodných listů (stačí jejich doložení prostou kopií dálkovým způsobem). Zastupuje-li dítě jiná osoba, než jeho zákonný zástupce, je zároveň podstatné, aby doložila své oprávnění dítě zastupovat. 
Školská poradenská zařízení by měla zajistit nejnutnější služby v souvislosti s žádostmi o odklad povinné školní docházky.
Ing. Bc. Jana Beránková, ředitelka školy

Sdílet
1.4.2020 11:41
Informace k zápisu do 1. třídy - Louňovice pod Blaníkem

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vydává v souvislosti s mimořádnými opatřeními vlády k ochraně obyvatelstva v souvislosti s koronavirem a onemocněním COVID-19 opatření k organizaci zápisů k povinné školní docházce pro školní rok 2020/2021.

Zápisy do základní školy Louňovice pod Blaníkem budou probíhat od 1. dubna 2020 do 30. dubna 2020 bez osobní přítomnosti dětí ve škole.

Zápisy k povinné školní docházce proběhnou v souladu s právními předpisy, ale s upuštěním od některých tradičních postupů.

Veškeré informace naleznete na stránkách školy zde..

Mgr. Eva Filipová , ředitelka

Základní škola a Mateřská škola Louňovice pod Blaníkem, příspěvková organizace

Sdílet
24.3.2020 13:31
Aktuální informace z městyse Načeradec
  • Výroba roušek svépomocí pokrývá  potřeby pro naše občany - dobrovolníci již předali na úřad městyse cca 850 kusů roušek, které byly rozdány občanům. Zájemci mohou volat na tel.: 739 471 543, nebo 734 362 070. Velké poděkování všem, kteří se do této akce zapojili.
     
  • Probíhá průběžný rozvoz dezinfekce na ruce - dnes byla dodána klientům v DPS, zásahové jednotce SDH a průběžně budeme zásobovat především seniory. Vše je závislé na dodávkách této dezinfekce. Informace o dodávkách na výše uvedených tel. číslech.
     
  • Úřední hodiny pro veřejnost jsou na úřadě městyse Načeradec zrušeny až do odvolání.
     
  • Informace týkající se problému s koronavirem získáte na webu městyse Načeradec - www.naceradec.cz, úředních deskách a tel. číslech uvedených výše.
     
  • Nabízíme látkové roušky zájemcům z okolí, nemocnici, hasičům atp. - pokud máte zájem, kontaktujte nás, pokud to bude v našich silách rádi pomůžeme.

Všem přeji pevné zdraví a klidnou mysl. Petra Bartoníčková

Sdílet
23.3.2020 15:51
Keblov

Úřední hodiny obecního úřadu v Keblově jsou pouze v úterý a čtvrtek od 15.00 do 16.00 hodin.

Nově bylo na stránky obce přidáno číslo účtu obce pro přijetí bezhotovostních plateb za odpady a za psa.

Na stránkách obce je zpřístupněna aplikace V obraze pro chytré telefony s posledními informacemi z webu obce Keblov.

Řádné zasedání zastupitelstva obce Keblov plánované na pátek 27.března 2020 bylo zrušeno.

Rostislav Baran, starosta obce Keblov

Sdílet
19.3.2020 13:40
Načeradec

Aktuální informace z městyse Načeradec: Svépomocí za pomoci dobrovolníku šijeme ochranné roušky, které byly již v úterý předány všem obchodníkům a v dalších dnech hlavně seniorům a průběžně se snažíme uspokojit všechny zájemce, info na tel. 739471543 a 734362070. Čtvrtek 19.3.2020 členové zásahové jednotky SDH Načeradec provedli dezinfekci dětských hřišť a autobusových zastávek v Načeradci a všech spádových obcích a v Načeradci dezinfekci veřejného prostranství na náměstí v blízkosti obchodů, pošty, vstupu do školní jídelny a domu s pečovatelskou službou. Ochranné pomůcky pro zásahovou jednotku zatím nebyly doručeny a stejně tak dezinfekční roztok.
Petra Bartoníčková, starostka

Sdílet
18.3.2020 17:00
Veliš

Informace pro občany s mimořádnými opatřeními v obci Veliš.
Petr Mach

Sdílet
18.3.2020 16:57
Soutice
Obecní úřad je do odvolání uzavřen. Všechny naplánované akce jsou do odvolání zrušeny.
Alena Exnerová, starostka
Sdílet
17.3.2020 13:01
Načeradec

Informace z městyse Načeradec: Úřední hodiny pro veřejnost na úřadě městyse Načeradec jsou od 16.3.2020 až do odvolání zrušeny - kontakt přes telefon: 317852335, 739471543, 734362070 a 734362073. Provoz mateřské školy z rozhodnutí zřizovatele přerušen od 16.3.2020 do odvolání. Obědy vydávané přímo ve školní jídelně ZŠ a MŠ Načeradec jsou pouze pro zaměstnance školy, klienti DPS Načeradec jsou obslouženi prostřednictvím dovozu obědů pečovatelkami pečovatelské služby, pro ostatní strávníky jsou rozváženy prostřednictvím členů zásahové jednotky SDH Načeradec. Dostupnost služeb zatím zachována v plném rozsahu - prodejny potravin a drogistického zboží. Veškeré akce pořádané městysem, základní školou a spolky jsou do odvolání zrušeny a žádné akce ani pravidelné schůzky se nekonají. Zrušena taneční "Josefovská zábava" 21.3.2020. Občané jsou informováni prostřednictvím mobilního rozhlasu, webových stránek městyse Načeradec a úředních desek v obcích. Potřebovali bychom pomoc se zajištěním ochranných pomůcek pro zásahovou jednotku SDH a pro zaměstnance obchodů a služeb. Ordinace zubního, praktického a dětského lékaře uzavřena od 16.3.2020 do odvolání. Praktický lékař pro dospělé je k dispozici na tel. 775 675 768 od 8 - 12 hod. každý všední den. Dětský lékař, MUDr. Potančoková - nouzový režim, ošetření pacientů pouze po předchozím objednání na tel. 317 846 170
Petra Bartoníčková, strostka

Sdílet
17.3.2020 12:19
Hulice

Informace z obce Hulice: Uzavření MŠ Hulice od 17.3.2020 prozatím do 27.3.2020, možnost prodloužení dle aktuálního vývoje situace. Uzavření OÚ Hulice - rušení úředních hodin, pozastavení hotovostních plateb na OÚ za služby. Omezení spolkového života, zrušeno cvičení Bosu na sále KD do odvolání. Uzavření místního pohostinství včetně kulturního domu pro veškerou činnost. Uzavření interaktivního návštěvnického centra Včelí svět do odvolání. Zahajujeme dle nařízení možnost nákupu potravin a nezbytných potřeb pro seniory nad 70 let. Místní prodejna manželů Rekových v provozu pondělí, středa, pátek, sobota 8:15 - 9:30 hod. Odložení úplné uzavírky pod mostem přes D1 silnice  III/1265 Hulice - Sedmpány o 14 dní. Zrušeno zasedání zastupitelstva obce, které se mělo konat dne 20.3.2020 od 18:00 hod.
Martin Kapek, starosta

Sdílet
17.3.2020 12:14
Ostrov

Obecní úřad je do odvolání uzavřen. Všechny naplánované akce jsou také do odvolání zrušeny.
Křížková Alena

Sdílet
16.3.2020 21:48
Strojetice

V souvislosti s koronavirem obec Strojetice provádí tyto opatření, ruší se tyto akce: stolní tenis v kulturním domě (21.3. a 28.3.), akce ukliďme Česko (4.4.) a nadále se uzavírá hasičská klubovna do odvolání.
Miroslav Toman, starosta

Sdílet
16.3.2020 21:45
Čechtice

Informace o opatřeních městyse Čechtice: Změna (omezení) úřední doby (pondělí 14:00 - 17:00, středa 8:00 - 11:00 hod.). Uzavřený spolkový dům včetně vířivky a sauny. Uzavřená veřejná knihovna. Zrušeno veřejné zasedání zastupitelstva městyse Čechtice, které se mělo konat 16.3.2020
Marie Marhanová, místostarostka

Sdílet
16.3.2020 21:43
Pravonín
Mimořádná opatření Obec Pravonín. Od 16.3.2020 do odvolání: Zrušeny úřední hodiny na Obecním úřadě v Pravoníně. Uzavřena veškerá činnost ve Spolkovém domě v Pravoníně (spolky, zájmové kroužky). Od 17.3.2020 do odvolání: Uzavřena Mateřská škola v Pravoníně. Prodejna potravin a pošta zatím fungují bez omezení.
Mgr. Jana Lapáčková, starostka
Sdílet
16.3.2020 21:41
Zdislavice

Sdělujeme informaci, že jsme uzavřeli MŠ a úřad městyse ode dne 16.3.2020, je omezená spolková činnost a jsou uzavřená veřejná sportoviště. JSDHO JPO III Zdislavice bude dovybavena ochrannými maskami, obleky a jednorázovými rukavicemi, tyto pomůcky budou k dispozici dnešním dnem. V řešení je nákup jednorázových obleků.
Bc. Pavel Bouček, starosta

Sdílet
16.3.2020 21:37
Trhový Štěpánov

Provedená opatření Městem Trhový Štěpánov a další informace naleznete v příloze.

Sdílet
16.3.2020 21:34
Louňovice pod Blaníkem
V příloze zasíláme změnu provozní doby úřadu v Louňovicích pod Blaníkem. Činnost spolků a akce, kde by se měli scházel lidé (např. velikonoční jarmark, schůze Sokola a rybářů) jsou do odvolání zrušeny.
Ing. Václav Fejtek, starosta
Sdílet
16.3.2020 21:27
Dolní Kralovice

Obec Dolní Kralovice a jeji části - Vraždovy Lhotice, Střítež, Martinice, Zahrádčice: Naši občané jsou informováni prostřednictvím úřední desky - jak fyzické na náměstí v D. Kralovicích (+ návsi v částech obce), tak na webových stránkách www.dolni-kralovice.cz, kde jsou aktuálně přidávána vydaná usnesení vlády + další informace MŠMT, krajského úřadu atd., kterými jsme obesíláni. Z těchto informací pak dále konkretizujeme dosah opatření pro naši obec, která průběžně aktualizujeme - viz příloha "Nouzový stav", a to i na webu obce. Pro starší občany (starobní důchodce), u kterých nepředpokládáme, že všichni sledují internet, jsme připravili a roznesli letáky s informacemi "Nouzový stav" + informaci praktického lékaře + nabídku vedení obce o možnosti zprostředkování nákupu potravin zaměstnanci obce - viz příloha "leták". Občany v Dolních Kralovicích informujeme průběžně pomocí obecního rozhlasu.
Lenka Nováková, referent

Sdílet
16.3.2020 21:17
Šetějovice
V naší obci bereme všechna opatření na vědomí a fungujeme dle potřeb občanů. Připravujeme rozšíření služeb ve spolupráci s SDH směrem k občanům. Nabídneme zásobování 2x týdně základními potravinami, abychom minimalizovali pohyb osob. Kulturní ani jiné společenské akce jme neměli v plánu.
Milan Jelínek, starosta
Sdílet

 

Pro další aktuální informace sledujte ČT24 a ČRo:

Web ČT24

Živé vysílání ČT24

Web ČRo

Živé vysílání ČRo

 

Soubory ke stažení: