Městský úřad Vlašim od 4. 1. 2021 bude pracovat v režimu dvou úředních dnů pro veřejnost - pondělí a středy ve dvou střídajících se skupinách zaměstnanců takto:
Úřední hodiny pro veřejnost:
Pondělí: |
8:00-13:00 |
|
|
Středa: |
12:00-17:00 |
V ostatních dnech je úřad pro veřejnost uzavřen.
V rámci komunikace s úřadem je upřednostňován (v případech, kdy je to možné) písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem.
Klienti úřadu jsou povinni dodržovat následující pravidla:
- Klientům, kteří jeví příznaky onemocnění COVID-19 (zvýšená teplota, kašel, dušnost, bolesti svalů a kloubů, únava), kteří jsou v pracovní neschopnosti v souvislosti s onemocněním COVID-19, nebo kterým byla nařízena karanténa v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se vstup do budov úřadu zakazuje.
- Klienti jsou povinni používat ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa), jako je respirátor, rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky, které brání šíření kapének.
V případě porušení této povinnosti nebudou klienti obslouženi a budou zaměstnanci úřadu, příp. městskou policií, vykázáni z budovy. - Klienti jsou povinni provést desinfekci rukou při vstupu do budovy prostřednictvím instalovaných stojanů s desinfekčními prostředky.
- Klienti jsou povinni dodržovat odstupy minimálně 2 metry, neshlukovat se na chodbách a v čekacích zónách.
- Klienti jsou povinni dodržovat případné pokyny zaměstnanců úřadu a městské policie.
- Klienti jsou povinni číst a řídit se informačními tabulemi rozmístěnými na úřadě.
Ve Vlašimi dne 28.12.2020
Karel Balík, tajemník
Telefonní a e-mailové kontakty na zaměstnance MěÚ Vlašim: