Nahlížení do zápisů a usnesení zastupitelstva

Město Vlašim / Potřebuji vyřídit / Ostatní záležitosti / Nahlížení do zápisů a usnesení zastupitelstva

Aktuality

13.3.2025Hurá do školy! Blíží se zápis prvňáčků

Brzy se uskuteční zápis do 1. tříd pro školní rok 2025/2026 pro Základní škola, Vlašim, Vorlina a Základní škola Sídliště, Vlašim.

13.3.2025Naplánujte si jarní úklid!

Během března a dubna budou ve Vlašimi a přidružených obcí opět k dispozici velkoobjemové kontejnery.

3.1.2025Poplatek za psa

Účelem místního poplatku ze psů je zajištění příjmů obce sloužících k úhradě nákladů spojených se zajišťováním čistoty veřejných prostranství.

28.2.2025Informace o šetření Českého statistického úřadu,

které probíhá v průběhu celého roku a budou do něj zařazeni i někteří obyvatelé města Vlašimi.

Zobrazit vše
Left Kontakty

Kontakty

Adresa:

 

  • Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim

zobrazit na mapě

  • Dvůr 413, 258 01 Vlašim

zobrazit na mapě

  • Na Tenise 1566, 25801 Vlašim

zobrazit na mapě

Úřední hodiny:
(Pro sídlo a obě úřadovny)

Po, St 08:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Út 08:00 - 11:30 12:30 - 14:00

Nahlížení do zápisů a usnesení zastupitelstva

01. Základní informace

Jste-li občanem města, vlastníte na území města nemovitost nebo jste cizincem s trvalým pobytem na území města, můžete u místně příslušného úřadu městského obvodu požádat o nahlédnutí do zápisů a usnesení zastupitelstva příslušného městského obvodu a usnesení rady příslušného městského obvodu.

02. Kdo je oprávněn v této věci jednat

DOPLNIT

03. Podmínky a postup řešení

Žádost o nahlédnutí do zápisů a usnesení vyřizuje příslušný úřad městského obvodu. Žádost můžete podat osobně nebo písemně.

04. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

DOPLNIT

05. Dotčené instituce

DOPLNIT

06. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

Matoušková Miroslava
Asistentka starosty

07. Jaké doklady a informace musíte mít s sebou

  • Platný doklad totožnosti 

08. Formuláře

DOPLNIT FORMULÁŘE

09. Správní a jiné poplatky

Poplatky jsou stanoveny sazebníkem úhrad, který je součástí směrnice tajemníka pro poskytování informací. Informace vám budou poskytnuty na příslušném úřadu městského obvodu.

10. Lhůty pro vyřízení

V případě složitějšího vyhledání materiálů, např. v archivu, je lhůta 15 dnů od obdržení žádosti.

11. Další účastníci

DOPLNIT

12. Návazné činnosti

DOPLNIT

13. Možnost řešit elektronicky

Pokud máte zaručený elektronický podpis nebo datovou schránku, můžete žádost poslat elektronicky.

14. Právní předpisy

DOPLNIT

15. Opravné prostředky

DOPLNIT

16. Sankce

DOPLNIT